Sivut

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Pikkulikka jo 1.vuotias!

Tosiaan Vinja täytti tänään 1.vuotta, kauheen nopeesti on mennyt aika kun miettii, että vuosi sitten jännitin syntyykö narttupentuja vai ei.  Ja nyt tuo mussuttaa onnellisena synttärikakkua tuolla.




Tänään tmenin katselemaan Vinjan kanssa, Maijun & Felixin agitreenejä. Tokoilin V'n kanssa ja harjoiteltiin näyttelyseisomista. Käytiin myös käveleen metsässä ja pidin Vinjaa vapaana, heittelin sille palloa. Mietin siinä samalla, että oikeestaan Vinja on semmonen koira mistä oon aina unelmoinu, enreginen, syö kunnolla eikä nirsoile, noutaa palloa, leikkii, tulee toisten koirien kanssa juttuun, on innokas oppimaan uutta, tekee täysillä. Tosin onhan Vinjassa huonoja puolia, kuten toisten koirien ohittaminen on ongelma, ihmisiä vasten hyppiminen. Mun on tosiaan otettava itteeni niskasta kiinni ja paneuduttava noiden ongelmien hoitamiseen. 



Mä suunnittelin ekana tekeväni näiden synttäreiden kunniaksi siitä miten päädyin nahkaan, mutta sen toteuttaminen nyt vähän jäi, kun en tiedä kiinnostaako teitä lukea semmosesta vai ei. Joten tyytkäätte nyt vain tämmöiseen lyhkäiseen postailuun. 

4 kommenttia:

  1. Tää Vinja kuullostaa aika samanlaiselta kun mun nahka. Silläkin on paha tapa hyppiä ihmisten päälle, kun on niin innoissaan. Toisia koiriakin olisi tosi kiva mennä tervehtimään ohittaessa. Mutta en kadu silti hetkeäkeäkään, että nahkan otin :D ja minusta olisi ainakin kiva lukea siitä miten päädyit tähän rotuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo! En mäkään kadu ollenkaan sitä, että nahkaan päädyin, vaikka mua on monesti ketuttanutkin Vinja. Ja joo mä oon kirjoittelemassa tuota tekstiä nahkaan päätymisestä, saan sen varmaan illan aikana julkaisukelpoiseksi :-)

      Poista