Sivut

torstai 23. toukokuuta 2013

Hurtta Lifeguard valjaat




Noniin, nyt meiltäkin löytyy valjaat! Maiju kokeili nimittäin Vinjan kanssa pyöräilyä Felixin valjailla ja hyvin onnistu, mutta V päätti fiksuna tyttönä sitten syödä ne valjaat poikki.
Mustista&Mirristä kotiutu sitten meille nuo Hurtta Lifeguard valjaat pinkki turkoosina, mä tykkään tosta  väristä ihan älyttömästi, jotenkin tosi söpö! Hintaa noilla oli se 26,95€ Ja nuohan ovat kokoa 70 ja nuo on istuvat ja Vinjakin osaa sentään valjaat päällä liikkua, onneksi ei järjestänyt samanlaista show'ta niinkuin sillon kurapuvun kanssa. Ja pitää olla tarkkana, ettei se nyt noita tylsyyksissään syö.
Nyt kun meilläkin löytyy pyörät niin passaa mennä useempanakin päivänä pyörän kera lenkille! Valjaat siis tosiaan tuli tarpeeseen.

Vielä pari sanaa tästä uudesta ulkoasusta ja koko blogista, eli mähän oon nyt viime aikoina muuttanut ulkoasua (vihreästä mustaan, mustasta tähän peigeen.....) ja voin nyt sanoa, että eiköhän tää peige tässä nyt jonkin aikaa pysy. Ja mä oon viime aikoina panostanut paljon enemmän tähän blogiin eli teksteihin, kuviin, ulkoasuun. Olisi kiva kuulla teidän lukijoidenkin mielipiteitä eli miinuksia, plussia, palautetta muuten vaan, kaikki on tervetullutta! :-)


8 kommenttia:

  1. Olen aina kovasti tykännyt blogistasi :) Totta kai mukava kun kirjoitat nyt useammin. Itse tykkään paljon treenipostauksista ja kehityskertomuksista. Niistä on kiva ottaa vinkkiä.

    VastaaPoista
  2. Mä oon himoinnu Hurtan turkooseja valjaita, joissa pinkki teksti.... Ehkä mun täytyy ne jossain välissä käydä ostamassa ^^'

    VastaaPoista
  3. Hei, ihana blogi😊. Selkeä ja kaunis ulkoasu ja mukava lukea ihanasta Vinjasta. Meille on tulossa nahkapentu (JEE, JEE)viikon päästä, ni on ollut kiva tutustua rotuun blogien kautta 😉.

    VastaaPoista
  4. Hienot on valjaat! Sopivat varmasti Vinjalle hyvin. :)

    VastaaPoista