Sivut

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Kurapuku rocks

Eilen me käytiin Matkuksessa, ja koirat jäivät taas Kaisan hoiviin, niinkuin aina...:-D
Matkuksesta ostin Vinjallekkin jotain, nimittäin sen kauan kaipaileman kurapuvun. Kurapuku on kyllä mulle kurapäivien yks pelastus, nimittäin V onnistuu aina sotkemaan itsensä niiin kuraseksi kun vain voi.
Mustissa&Mirrissä ei ollut muita väärejä kun tuo musta, olisin nimittäin halunnut punasen. No sitten alkoikin tuo kokopohdiskelu alunperinhän mä olin suunitellut kokoa 551, mutta sitten jotenkin mä sain päähäni, että Vinjalle vois sopia myös tuo 601, mutta otin 551, koska isompaa kokoa ei ollut. Hintaa tolle tuli muistaakseni se 63.95€
Kotona sitten päästiin sovittamaan itse pukua, ja voin huokasta helpotuksesta, että onneksi ei otettu sitä 601, koska tuo 551 on vähän reilu Vinjalle, mutta Felixillä on tuosta se pienempi koko eli 453 ja se on Vinjalle pieni. Mä en varmaan kehtaa lenkkeilyttää Vinjaa kurapuku päällä, koska neitihän ei osaa kävellä se päällä vaan nostelee kinttujaan kun mikäkin sturtsi, saadaan kyllä paljon katseita kaduilla. Joten toivokaamme ihanaa pouta säätä.







Ja koirille kotiutui perjantaina Maijun tilaama koira-aitaus tohon pihalle, ja se on kyllä ihan huippu! Paitsi, että Vinja on keksinyt, että kaivaminenhan on kivaa puuhaa, joten sitä pitää sitten tarkkailla, ettei vaan rupee kaivuu hommiin.


Ja siihen pantaan: mä olin jo tilaamassa pantaa,mutta sitten mä mietin ettei V oikeesti tarviis ainakaan vielä sitä pantaa ja Vinja voi käyttää vaikka Felixinkin pantaa. Jos sitten vaikka kesällä sen ostan kesätyörahoilla!


4 kommenttia: