Sivut

keskiviikko 8. elokuuta 2012

Kuulumiset

Kirjaampa tähän meidän viime hetken kuulumiset, en oo valitettavasti ehtinyt paljon treenata Vinjan kanssa, vaikka olisi just pitänyt, mistä mulla on kyllä huono-omatunto.
Oon mä kyllä parikertaa sitä saalisleikkiä leikkiny ja V saa juonesta ihan hyvin kiinni, mutta mä en taas saa sen ''seuraamisleikin'' juonesta kiinni eli mä en oikeesti vaan tajua mitä siinä pitäs tehä jne. :-D
Ja sain oikeanpuoleisen korvan laskemaan glyserolilla, mutta toiseen sain laitettua nyt teipin sillein, että Vinja ei sitä kutita tai raavi, joten pidän sitä tuossa korvassa nyt mahd. pitkään.
No mitäpäs muuta meille kuuluu sadepäivän keskelle, ei oikein mitään muuta kun mulle kohta koulun alkamis-stressiä! Kaisa sai tänään napattua Vinjasta 3kk 2vko rakennekuvan, tack!

© Kaisa





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti