Sivut

lauantai 8. kesäkuuta 2013

Kesä tuli

Joo niin tais tulla...ja työt tuli siinä samalla kuvioihin, samoin kaiken vapaa-ajan loppuminen. Tosiaan mulla ei oo jäänyt koiralle paljoo mitään vapaa-aikaa töiden takia, koska mä oon niin väsynyt ja iltavuoro loppuu viideltä, jonka jälkeen mä jaksan just ja just kävellä rannalle uittamaan koiria. Ja mä oon saanut itselleni näin kesän alkuun mukavan flunssankin.

Meillä oli 30.5. itsenäiset tokotreenit. Me treenailtiin maahan menoa, sillä aikaa, kun toiset harjoittelee paikkamakuuta, heh. Otettiin myös seuruupätkiä, liikkestä maahanmenoa ja liikkestä seisomista, luoksetuloa, sekä harjoiteltiin hyppyä! Mua ärsyttää suunattomasti ton neidin maahanmenon vaikeus, ok se ois kantennu pentuna jo hioa kuntoon, mutta treenataan sitä vaan. Hypyn toi tajus toooosi hyvin, hyvä piski! Seuraaminenkin alkaa olla aika buenoo, kopkop vaan.

Tiistaina oli agitreenit, jossa harjoiteltiin aata, keppejä, hypystä putkeen-sarjaa! Aa meni tosi hyvin, eikä V pelkää sitä yhtään, vaikka aluks sitä epäilin, mutta ei! Hypystä putkeen meni hyvin, vaikka vasemmalla kädellä ohjaaminen on mulle se haasteellisempi puoli ja siinä Vinja ei oikein tajunnut mennä putkeen vaan roikku mun kädessä. Kepit menee hyvin.

Tää oli nyt tämmöinen tosi pikapika postaus, hävettää ihan kun en ehdi tälle blogille uhrautumaan nyt kesäkuun aikana kummoisemmin, mutta yritetään..!

Loppun linkkaan mun oman uunituoreen blogin, kurkkaa toki tästä jos kiinnostaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti